Nu îmi plac fotografiile de la nunta mea.

Share on facebook
Facebook
Share on pinterest
Pinterest
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Un client nemulțumit înseamnă evoluție în fotografia de nuntă.

În urmă cu 7 ani a început și aventura noastră în fotografia și videografia de nuntă.  Au fost ani în care eu și colegul meu ne-am dedicat toată energia pentru a acumula informații, pentru a învăța cum să gestionăm cât mai bine o nuntă, atât pe partea de foto cât și pe partea de video.

7 Ani în care am dat tot ce este mai bun din noi , 7 ani în care noi am început exact cu greul și 7 ani în care ne-am educat și ne-am format pentru a deveni tot mai buni în ceea ce facem și pentru a oferi amintiri de calitate.

Orice feedback venit din partea clienților pentru noi este foarte important pentru că ne indică dacă suntem sau nu pe drumul cel bun.

Iată că unul din feedback-uri a fost primit oficial în a doua zi de Crăciun, după aproape 4 ani și jumătate de la predarea unei nunți.

Fiecare fotograf sau videograf de nuntă a avut sau nu la un moment dat unul sau mai mulți clienți nemulțumiți.

Cred că este în firea noastră să le spunem tuturor prietenilor, cunoscuților dacă am fost nemulțumiți de un serviciu, dar când vine vorba de a-l recomanda, o facem doar dacă suntem întrebați, și nu din proprie inițiativă.  

Pentru noi este foarte important să primim și argumente referitor la nemulțumirile oamenilor.

Rolul fotografului NU este acela de a te dezamăgi și a nu-ți crea fotografiile dorite.

Suntem conștienți că doar cu ajutorul a ceea ce oamenii ne transmit putem evolua. 

Asumarea este o dovadă de maturitate și evoluție a fiecăruia dintre noi.

Există un moment în care mai devreme sau mai târziu devenim răspunzători pentru ceea ce facem, ce spunem, ori ce gândim.

Este o nemulțumire despre care știam, dar poate că niciodată nu am avut suficient de mult curaj încât să îmi asum lipsa comunicării și să îmi expun punctul de vedere

Pentru  noi feedback-ul venit acum este unul destul de important.

Cristina, este  dovada clară că rezultatele nunții  tale, nu au fost unele ce să te mulțumească.

Fotografia de nuntă dar și partea video țin foarte mult de creativitate.  Nu există un etalon clar pentru a măsura frumosul sau urâtul din fiecare parte.

În anii ce au trecut am învățat că dacă există lipsă de comunicare, există și dezamăgiri de ambele părți.

Am învățat că fotografia de nuntă nu se poate face oriunde, oricum și la voia întâmplării.

Nu ai cum să ai o imagine curată dacă backgroundul este aglomerat.

Ceea ce trebuie reținut

 Fotograful și videograful nu sunt magicieni și nici nu pot să citească gânduri. Sunt oameni ca noi toți și totul se obține prin comunicare eficientă.

Ne-am bucura tare mult să știm după cei 4 ani și puțin ce anume te-a nemulțumit. Ne poți trimite un mail în care să ne poți detalia.

Chiar dacă rezultatele de la nunta ta, le consideri mediocre, eu mă madresc cu ele, mă mândresc pentru fac partea din evoluția mea ca și om, ca și fotograf. Ele sunt parcursul unui drum frumos și greu in același timp în fotografia de nuntă.

Noi îți dorim din toată inima să te bucuri în continuare de un Crăciun minunat petrecut lângă brad cu cu o ciocolată caldă amintindu-ți și de momentele frumoase.

Totodată am ferma convingere că nemulțumirile oamenilor sunt binecuvântări. Doar acei oameni ce te judecă sunt cei cărora le pasă și te ajută să crești și să devii mai bun în ceea ce faci.

Dar ce se întâmplă în momentul în care un profesionist greșește că nu se ridică la nivelul așteptărilor clienților?

Cu siguranță, un profesionist are foarte multe recenzii. Unele foarte bune iar altele mai puțin bune, cum este și în cazul Cristinei.

Tocmai din acest motiv spuneam încă de la bun început că este foarte important să comunici foarte bine cu fotograful întrucât numai în acest mod ambele părți pot să obțină ceea ce doresc. Fotograful va obține satisfacția muncii și un client fericit iar mirii fotografiile mult dorite.

Atunci când citești recenziile, judecata nu trebuie să o faci în funcție de numărul de recenzii bune în raport cu cele rele. Poate că persoanele care au scris recenziile negative au ajuns la concluzii greșite deoarece nu au comunicat suficient cu fotograful.

Pentru a te convinge de calitatea serviciilor trebuie să te identifici cu stilul de fotografie oferit și, mai presus de atât să comunici pe toată durata evenimentului.

În articolul de aici  veți observa modul meu de lucru, iar răsfoindu-mi portofoliul vă veti convinge de ce suntem potriviti pentru a prețui amintirile. Crăciun de milioane.

Citește și alte articole

Abonează-te la newsletter

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *